Možnosti chatu
Studentské příkazy:
  • /whisp nebo /septej
    parametry: "komu" "zpráva"
    Slouží v situacích kdy si potřebují dva studenti něco říct aniž by je ostatní slyšeli. V chatu se všem ukáže zpráva: Odesilatel se nakloní k příjemci a šeptá. Pokud jste účastníkem toho šeptání následuje dvojtečka a na dalším řádku text šeptané zprávy pokud se vás zpráva netýká nezobrazí se.
    příklad:
    /septej "William Cairo" "Dnes večer velká pařba v ředitelně, pošli to dál..."
    Výsledek:
    Anoran Lorbash se nakloní k William C. Cairo a šeptá:
    Dnes večer velká pařba v ředitelně, pošli to dál...


    /septej "Ginny M. Weasley" "Už máte náskok tisíc bodů, dostanu už tu pusu?"
    Výsledek:
    Ronald Wallace se nakloní k Ginny M. Weasley a šeptá:
    Už máte náskok tisíc bodů, dostanu už tu pusu?


  • /rand nebo /nahoda
    parametry: min max
    Slouží k simulaci kostky, či jakékoliv jiné náhody. V zásadě pouze vygeneruje náhodné číslo z rozmezí min až max a vypíše zprávu za vypravěče: "Z možností X-Y náhoda vybrala: Z"
    příklad:
    /rand 1 6 - simuluje šestistěnou kostku, náhodně vybere číslo od jedné do šesti
    /rand 0 1 - simuluje hod korunou, náhodně vybere 0 nebo 1

  • /flaska
    parametry: počet
    Jde vlastně jen o zjednodušení /rand pro účeli hraní flašky což je dosti obvyklá zábava tady na hradě. Počet značí počet hráčů zapojených do hry. Hráči se nejdříve musí rozpočítat, aby každý měl svoje číslo. Příkaz pak vybere náhodné číslo z rozsahu 1 až počet a vypíše zprávu: "Okolo flašky sedí X hráčů. Y roztočil(a) flašku a ta se po chvíli zastavila na hráči s číslem Z." Y je jméno studenta, který příkaz použil.
    příklad:
    /flaska 8 - hraje se flaška v osmi hráčích